Statsminister Jonas Gahr Støre og Karianne Tung står ved et minnested og deltar i mosaikklegging.
Forbrukerrådet og flere ingeniørorganisasjoner har store forventninger til at digitaliseringsminister Karianne Tung (Ap) og statsminister Jonas Gahr Støre (Ap) gjør oss bedre rustet mot den utenlandske tek-bransjen.

Digitaliseringsministeren roper varsku om tek-gigantenes overtak

Flere organisasjoner vil løsrive seg fra utenlandske teknologiselskaper. I dag kom deres råd til digitaliseringsministeren.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Samtiden – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven.
For å få papirutgaven, velg nett og papir.

Samtiden
Nett og papir
3 mnd

115,- 345,-

KJØP

Samtiden
Nett
1 mnd

19,- 99,-

KJØP

Powered by Labrador CMS