Norske aviser tjener mindre på annonser, både på papir og på nett. Cornelius Poppe / NTB Norske aviser med rekordlave annonseinntekter i 2024 Hard konkurranse fra globale selskap førte til historisk lave annonseinntekter for norske aviser i 2024, ifølge en ny rapport fra Medietilsynet. NTB Publisert 27.06.2025 - 12:28 Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post Annonse For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Samtiden – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Samtiden Nett og papir 3 mnd 99,- 329,- KJØP Samtiden Nett 1 mnd 19,- 90,- KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Prisliste medietilsynet globale aktører digital utvikling annonseinntekter norske aviser nyhetsbildet nyheter Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post
Connie Barr: – En halvtime senere lå intensjonsavtalen i mailboksen min. Det er jo slikt en debutant bare drømmer om
– Jeg var så dust at jeg viste et utdrag til de jeg fryktet ville bli støtt av boken, og det ble de også