MusikkPlot

Music Norway vil gjøre det enklere for norsk musikkbransje å kommunisere med internasjonalt publikum etter utallige arrangementsavlysninger som følge av koronaviruset. Her: Frontperson i Bergens-bandet Boy Pablo, Nicolas Pablo Munoz, under fjorårets Lollapalooza-festival i Chicago.

Music Norway styrker bransjetilskudd

Organisasjonen legger inn et ekstra jern for digital spredning av norsk musikk til internasjonale markeder.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Samtiden - nye saker på nett hver dag og 6 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven.
For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Samtiden
Nett og papir
3 mnd

99,- 275,-

KJØP

Samtiden
Nett og papir
12 mnd

1050,-

KJØP

Samtiden
Nett
1 mnd

1,- 75,-

KJØP

Samtiden
Nett
12 mnd

810,-

KJØP

Powered by Labrador CMS