MusikkPlot Lise Åserud / NTB – Digitaliseringen i musikkbransjen må profesjonaliseres Norske musikkaktører utnytter ikke viktige brukerdata i arbeidet med å markedsføre musikken, ifølge ny undersøkelse. Bård Andersson Publisert 29.10.2020 - 10:02 Sist oppdatert 23.11.2020 - 11:20 Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post Annonse For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Samtiden – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Samtiden Nett og papir 3 mnd 99,- 329,- KJØP Samtiden Nett 1 mnd 19,- 90,- KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Prisliste artister plateselskaper musikkplot musikk management internasjonalt distribusjon digitale markeder rapport Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post