Kulturbransjen

Medlemmene i Norske kulturhus er tydelige på at de som arrangører nå må prioritere enda mer kommersielt, forteller leder i interesseorganisasjonen, Nina Hodneland. Illustrasjonsbilde.

– Norske kulturhus er svært bekymret for situasjonen

Nina Hodneland, daglig leder i Norske kulturhus, forteller at de er bekymret for bredden og variasjonen av innholdet på kulturhusene. – Medlemmene er tydelige på at de som arrangører nå må prioritere enda mer kommersielt.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Samtiden - nye saker på nett hver dag og 6 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven.
For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Samtiden
Nett og papir
3 mnd

99,- 275,-

KJØP

Samtiden
Nett og papir
12 mnd

1050,-

KJØP

Samtiden
Nett
1 mnd

1,- 75,-

KJØP

Samtiden
Nett
12 mnd

810,-

KJØP

Powered by Labrador CMS