Kulturbransjen

Kulturforsker Ole Marius Hylland tror kunstnerne vil bevege seg i retning av influenserne i sin markedsføring og når det gjelder inntektsstrømmer.

– Kunstnerne kan bli de nye influenserne

Det er noe her som også vil prege annen type mer tradisjonelt kulturarbeid. Inntektsstrømmene endres delvis i influenser-retningen, sier kulturforsker Ole Marius Hylland.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Samtiden - nye saker på nett hver dag og 6 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven.
For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Samtiden
Nett og papir
3 mnd

99,- 275,-

KJØP

Samtiden
Nett og papir
12 mnd

1050,-

KJØP

Samtiden
Nett
1 mnd

1,- 75,-

KJØP

Samtiden
Nett
12 mnd

810,-

KJØP

Powered by Labrador CMS