KOMMENTAR

Hvorfor har venstresiden sviktet iranerne?

Fordi regimet fremstår som motstander av USA-imperialismen og Israel, viser ikke venstresida noen praktisk solidaritet med det iranske folk som lider under et av vår tids verste diktaturer, skriver Erik Hillestad.

Irakiske sjiamuslimer demonstrerer i Bagdad mot USAs og Israels angrep på Iran.
Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Samtiden – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven.
For å få papirutgaven, velg nett og papir.

Samtiden
Nett og papir
3 mnd

115,- 345,-

KJØP

Samtiden
Nett
1 mnd

19,- 99,-

KJØP

Powered by Labrador CMS