Annonse
KOMMENTAR
Hvorfor har venstresiden sviktet iranerne?
Fordi regimet fremstår som motstander av USA-imperialismen og Israel, viser ikke venstresida noen praktisk solidaritet med det iranske folk som lider under et av vår tids verste diktaturer, skriver Erik Hillestad.
Annonse