Film og tv Vennegjengen som bruker kino som felles aktivitet er blant målgruppene for den nye reklamefilmen. Skjermdump «Velkommen tilbake på kino". Film- og kinobransjen samlet bak kampanje – trår til for å få folk inn i kinosalene igjen NTB Publisert 18.06.2021 - 06:09 Sist oppdatert 18.06.2021 - 08:09 Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post Annonse For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Samtiden – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Samtiden Nett og papir 3 mnd 99,- 329,- KJØP Samtiden Nett 1 mnd 19,- 90,- KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Prisliste norsk filminstitutt film og tv film tv og strømming film- og kinobransjen kino kjersti mo film Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post
Solistkorsaken: – Adgangen til å benytte tilknytningsformen oppdragstaker vil være begrenset Bård Andersson
Oddbjørn Birkeland har blitt inspirert av alle de menneskene han har «fått anledning til å følge over dødens terskel»
Connie Barr: – En halvtime senere lå intensjonsavtalen i mailboksen min. Det er jo slikt en debutant bare drømmer om
– Jeg var så dust at jeg viste et utdrag til de jeg fryktet ville bli støtt av boken, og det ble de også